ترسیدن خیلی بده

الان چند وقتیه با دخترم میریم استخر و آموزش شنا

خنده داره والا بچه آدم تو آب باشه و بگه مامان نترس من مواظبتم بپر تو آب

از همه بدتر اینکه همیشه بین دوستام از همه شجاعترشون منم

حالا اینجا برعکس شده

 

 

 

گاهی وقتا اونقدر حرف زیاده که تو نوشتن کم می یارم .

به همین دلیله که کم می نویسم .

بین خودمان بماند .

داشتم به تو فکر می کردم و به نشانی های ساده برای اثبات علاقه !

راستی آیا همین نشانی های ساده روزمره برای نشان دادن علاقه کافی نیست .

ولی می دانم !

به هیچ نشانه ای نمی شود اعتماد کرد .

اکنون می توانم مثل پسرکی هفت ساله بنویسم : آب

و غرق شوم بی آنکه دست و پایی بزنم

می توانم بنویسم : باد

و پرواز کنم بی آنکه هراسی از سقوط داشته باشم .

می توانم بنویسم : درخت

و سبز شوم بدون هیچ درنگی .

می توانم تو را بنویسم

و بعد به آرامی ببوسمت بی آنکه کسی ببیند .

می توام بنویسم :‌مرگ

و بمیرم !

به همین سادگی .

امشب نه ماه پیداست و نه صدای باد می آید و نه ....

 

این متن یه ایمیل بود از اون ایمیلهای گروهی که save  کرده بودم

خیلی دوسش دارم.


بعضی وقتها از همه چیز خسته میشم

این بار نه از دیگران بلکه از خودم خسته شدم

از حماقتها و اشتباهاتم

خداجونم چیکار کنم که ببخشیم


خودخواهی غرور.دروغ. تمسخر.

خیلی راحته آره؟!

دلم نمیخواد هیچوقت ببخشمت

......................

 

زین گونه ام که در غم غربت شکی نیست

گر سر کنم حکایت هجران قریب نیست

گم گشته دیار محبت کجا رود

نام حبیب هست و نشان حبیب نیست

عاشق منم که یار به حالم نظر نکرد

ای خواجه درد هست ولیکن طبیب نیست

 

هر وقت این شعر اصفهانی رو گوش میکنم دلم میخواد قلبم بایسته
.......................

یه دفتر دارم که وقتی دلم میگیره توش مینویسم

خیلی وقته که هیچی ننوشتم

دلم میخواد بنویسم اینقدر که جوهر خودکارم تموم بشه

فرصتم کمه

خیلی کم

باید برم ....................


چهقدر دلم یه گریه حسابی میخواد
کجا برم تا سبک بشم

بالاخره بعد چند سال مسافرت هم رفتیم..به خاطر بچه ها چند سالی میشد که سفر نرفته بودم.
اولش تصمیم گرفتیم بریم اصفهان ..جاتون خالی خیلی خوش گذشت.
از اونجا هم به اصرار همسرم شیراز هم رفتیم
بالاخره چشممون به جمال این دو تا شهر قشنگ هم روشن شد

سال نو مبارک

لحظه سال تحویل یه حس خاصی داره...آدم تموم شدن و شروع شدن رو در کنار هم حس میکنه

اینم تفدیم به همه
میخوام تو این سال جدید فقط به خانواده ام و کارم فکر کنم

اشتباهات سال قبل رو هم تکرار نکنم

خداجونم کمک کن تا موفق بشم
(یه تبریک هم مخصوص یه دوست که خودشو ناپدید کرده امیدوارم سال خوبی داشته باشی در کنار همسرت)