خودخواهی غرور.دروغ. تمسخر.

خیلی راحته آره؟!

دلم نمیخواد هیچوقت ببخشمت

......................

 

زین گونه ام که در غم غربت شکی نیست

گر سر کنم حکایت هجران قریب نیست

گم گشته دیار محبت کجا رود

نام حبیب هست و نشان حبیب نیست

عاشق منم که یار به حالم نظر نکرد

ای خواجه درد هست ولیکن طبیب نیست

 

هر وقت این شعر اصفهانی رو گوش میکنم دلم میخواد قلبم بایسته
.......................

یه دفتر دارم که وقتی دلم میگیره توش مینویسم

خیلی وقته که هیچی ننوشتم

دلم میخواد بنویسم اینقدر که جوهر خودکارم تموم بشه

فرصتم کمه

خیلی کم

باید برم ....................


چهقدر دلم یه گریه حسابی میخواد
کجا برم تا سبک بشم

نظرات 3 + ارسال نظر
سعید 1383/01/11 ساعت 10:03 ب.ظ http://saeedze.blogsky.com

سلام.وبلاگ خیلی خوبی داری.از این به بعد تند تند بهت سر میزنم.اگه دوست داشتی بهم بگو تا در اولین فرصت تبادل لینک کنیم

سلام عزیزم
من دیروز رسیدم. بهم خوش گذشت . خوب نوشتی .
عزیزم داخل وبلاگم بیا ودر قسمت دوستان نگاه کن ببین خوشحال می شی . موفق باشی

آریا 1384/03/04 ساعت 10:37 ق.ظ

با سلام
وبلگ شما بسیارهنرمندانه و عالی میباشد لذت بردم یه مساله کوچک اونم اینه که گونه ام که در غم غربت شکیب نیست درسته لطفا اصلاح بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد