سال نو مبارک

از فردا دوباره کار و تلاش جدی تو سال جدید شروع میشه

این پیک بهاره و مشق عید بچه ها هم دردسرسیه برای خودش

شروع امسال برام با سالهای قبل فرق داشت (یکیش اینکه به خودم قول دادم ..خودِ خودم باشم)

شکر خدا درست آخرین روز سال قبل یه اتفاق خوب افتاد برام و همین شد یه منبع انرژی برام

از قبل عید خیلی دوست داشتم تو عید هرجوریه حتما بریم سفر

چندجا هم تو نظرم بود اما نشد

تو این چند سال که رانندگی یه قسمت از کار هرروزم شده و همه کارام و خودم انجام میدم هنوز جرات نکرده بودم جاده شمال و برم

با اینکه رانندگیم بد نیست و راههای دورتر رو هم رفتم اما از جاده شمال میترسیدم

خلاصه این طلسم و شکستم و عید رفتیم شمال

(وااای که از دست سما و امیر محمد..چون همیار پلیس بودن اینقدر پرحرفی میکردن و مثلا رانندگیم و کنترل میکردن که کلافه ام کردن..مامان سبقت نگیروومامان حق تقدم با تو بود؟؟مامان از ۱۰۰ بالاتر نرو..مامان .......)

(اما راستش دریای جنوب یه چیزه دیگه اس)

با اینکه خیلی خسته شدم اما بچه ها کلی بهشون خوش گذشت و این خستگیم و کم میکرد

امسال علاوه بر کار همیشگی یه شروع جدید هم دارم

خدایا شکرت 

نظرات 5 + ارسال نظر
Gh 1387/01/13 ساعت 10:45 ب.ظ

:)

آخی... چه بامزه که با بچه ها رفتی شمال و اینکه خودت رانندگی کردی م عالیه :) تبریک....
و امیدوارم شروع جدیدی که در نظر داری، خیلی خوب پیش بره برات :)

هادی 1387/02/20 ساعت 12:53 ق.ظ http://hadi63.persianblog.ir/

سلام ...
حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه ... موفق باشی .. زندگی در گذر است و خاطره ها ماندنی

. 1387/04/04 ساعت 05:36 ب.ظ http://rang-va-rang.blogspot.com/

روزت مبارک :) :)

هادی 1387/05/25 ساعت 12:00 ق.ظ http://hadi63.persianblog.ir

سلام ...
خوبی ؟ ... بچه ها خوبن انشاءالله
گفتم جویای حال شما بشم ... شما که دیگه به ما سری نمیزنی!؟ ... موفق باشی ... زندگیدر گذر است و خاطره ها ماندنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد