اون موقع که ما مدرسه میرفتیم ،نه مامانا دم مدرسه میموندن و نه اینهمه جشنهای مختلف میگرفتن

الان یکهفته اس که دارم رو فیلم جشنهای مدرسه سما کار میکنم ،فردا هم باید بدم به مامانا

هر کاری کردم که بشه یدونه سی دی .نمیشد

آخرشم مجبور شدم تمام صحنه هایی که مامانا هستن و حذف کنم

***************

بچه ها باید از حالا مسئولیت پذیری رو یاد بگیرن

و اینکه تو یک جمع نباید بین بچه ها فرق گذاشت

سعید خیلی مهربون ِ  ، همیشه هم تو خونه خیلی کمکم می کنه،ولی خوب نمیشه که اینجوری

بچه ها خودشون کمک کردن به منو نوبتی کردن

منظورم موقع آوردن و بردن غذا

فعلا که به قولشون عمل کردن تو این چند روز

************

چه قدر تاسف باره که تو کشورمون که اسم آزادی و روش گذاشتن ،اونوقت تو یک تجمع اینچنین برخورد کنن

راستشو بگم!!!

اصلا دلم نمیخواد بچه هام تو چنین جامعه ای بزرگ بشن

وقتی به اینده فکر می کنم ،به جز نگرانی کاری از دستم بر نمیاد

یعنی 15 سال دیگه ایران چه جوری میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد