وای که مۥردم از دندون درد

ولی مزه میده ها آدم یه وقتهایی مریض بشه و بچه هاش تند تند بهش برسن و هی بگن مامان خوب شدی؟ چیزی میخوای برات بیاریم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
اشکان 1383/09/24 ساعت 08:09 ب.ظ

تا بوده همین بوده !!!!

تا مریض میشی همه باهات خوب میشن و کلی تحویلت میگیرن اگه من باشم تا بتونم استفاده میکنم (;
ولی امیدوارم زودتر خوب شی امان از درد اونم از نوع دندونش !!

هادی 1383/09/25 ساعت 01:33 ق.ظ http://hadi63.persianblog.com

سلام ... آخ آخ ... دندون درد ... خیلی بده ... انشاالله که خوب میشی ... راستش واقعا جالبه ... کیک تولد و شیرینی عروسی که زیاد بخوری ... چی میشه ؟ .... وقتی یکی مریض میشه ... همه بهش میرسن ... مثلا برای تو میخوان خوراکی بیآرن ... ولی به چه دردی میخوره ... وقتی تو نمیتونی ازش لذت ببری ... من خودم این بلا سرم اومده ... آخرش گفتم ... وقتی سالمم عین خیالتون نیست ... حالا که مریض شدم ... هی میخوایید بهم برسید ... ولی چرا اینطوریه ؟ ... من که در عجب کار این آدمیزاد موندم ... موفق باشی ... مواظب خودت باش ... زندگی در گذر است و خاطره ها مادنی

دختران فردا 1383/09/26 ساعت 01:28 ب.ظ

سلام دوست عزیزم
امیدوارم که حالت خوب باشد و سرماخوردگیت تمام شده باشد . و امیدوارم بچه های گلت هم همیشه سالم و موفق باشند .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد