این بچه ها نمیذارن که آدم یه ذره تو خودش  باشه...تا میام یه کاری برای خودم انجام بدم ..داد و فریاد و دعواست که راه میوفته..یا برعکسش صدای قهقهه خنده اشون آدمو کلافه میکنه

*****************

آدم وقتی به یه چیزی در مورد آینده فکر میکنه با خودش میگه :یعنی کی  زمانش میرسه!!!!

وقتی هم رسید میفهمی زمان مثل برق و باد میگذره

بچه ها هم بزرگ میشن

فکر کنم تنها حُسن زود ازدواج کردنم این بود که فاصله سنیم با بچه هام زیاد نیست

من و سعید ۲۰سال تفاوت سنی داریم

الانم هرجا میریم من و سه تا بچه هام ..همه تعجب میکنن که باهم میگیم میخندیم یا بازی میکنیم(بعصی وقتها سر کامپیوتر دعوامون میشه)

اینکه بچه هام خوب و مودب بار اومدن تقریبا همه اش و مدیون مامان خوبم هستم

چون من از همون موقع که سعید به دنیا اومد دانشجو بودم و بعدشم سرکار میرفتم ....تاحالا

روز مادر فقط یه بهانه اس تا یهکم یاد محبتهای بی دریغ مامان ها بیوفتیم

 

*این روز و به همه مادرهای مهربون تبریک میگم*

نظرات 6 + ارسال نظر
محمد 1386/04/13 ساعت 01:38 ب.ظ http://moo.persianblog.com

اره والا ، این روز مادر اگه نبود که نمیدونم چجوری میخواستیم به مادرامون بفهمونیم که یادشون هستیم. منم اختلاف سنیم با مامانم اندازه اختلاق سنی تو با سعید هستش. اما امیدوارم اون مثل من مامانش رو اذیت نکنه آخه مثل خودم تپل که هست :d

امیر 1386/04/13 ساعت 01:40 ب.ظ http://amir64.blogsky.com

سلام

آموزش مسائل جنسی و پیشگیری

اگر مایل به تبادل لینک بودید ................

ج.ش. 1386/04/13 ساعت 01:43 ب.ظ

سلاااااااام
روز مادر بر شما مادر گرامی و مادر محترمتون مباااااااااااااااااااااااااااارک باااااد
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل][گل]

. 1386/04/14 ساعت 01:41 ب.ظ http://rang-va-rang.blogspot.com/

روزت مبارک :)

Hi 1386/04/15 ساعت 02:59 ب.ظ

nice.

محمد 1386/05/24 ساعت 09:50 ق.ظ

سالی به ۱۲ ماه آپدیت که نمیکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد