Your children are not your children.They are sons and daughters of life’s longing  for itself

They come through you but not from you ,And though they are whit you yet they belong not to you

 

بخیه های دستمو بالاخره بعد از سه هفته کشیدن

خودمونیم بدون دست بودن خیلی سخته

 

 

مگه نمیگن اگر والدین کتاب بخونن بچه ها ازشون یاد میگیرن !!!

واله من کوچیک که بودم وقتی یه کتاب دستم میگرفتم و میخوندم مامانم صداش در میومد که کارام موند ...بسه اینقدر کتاب خوندم

حالا هم که مامان و کتاب میخونم ..بچه هام صداشون در میاد

دیروز یه کتاب رمان  میخوندم ..مگه ولم میکردن :مامان چی میخونی..مامان بلند بخون(حالا من ص ۴۵۰ بودم)..مامان تعریف کن چه جوریه...

خلاصه که آخرشم شب تا نصفه شب خوندمش و تمومش کردم

خیلی دوست دارم بچه هام هم کتاب خون بشن

همیشه براشون کتاب میگیرم ..بعضی وقتها هم براشون میخونم

سما خیلی خوب  کتاب میخونه ..هر وقت برای خودش کتاب میخونه برای امیر محمد هم میخونه

نظرات 5 + ارسال نظر
سمیرا 1385/09/18 ساعت 06:56 ب.ظ http://goldgirl.blogsky.com

سلام وبلاگ جالبی داری....
من باهات موافقم......کتاب خوندن هم خیلی درد سر داره

Ng 1385/09/19 ساعت 04:44 ب.ظ http://n-e-a-l-i.blogspot.com

ye chizhaaee dast maman o babaha nist....

khoshhalam bakhiehaie dastet ro baz kardi
az in be ba'ad bishtar movazeb baash :*

سلام. از نظر لطفت ممنونم. ماشا الله سابقه وبلاگ نویسی طولانی داری.

Hi 1385/10/20 ساعت 12:23 ق.ظ

...Thanks God ...

ج.ش. 1385/12/13 ساعت 12:04 ب.ظ http://mehrbaan.blogfa.com

سلام .
نمیدونستم اینقدر به کتاب علاقه دارید حالا که فهمیدم خیلی خوشحالم. منم زیاد کتاب می خوندم اما الان فرصتم کم شده و بهمین دلیل هم ناراحتم
منتظرم بروز کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد