خاطرات بچگی

فردا سما تو مدرسه اشون نمایش دارن و سما نقش پروانه داره

از بعدازظهر تا حالا داریم برای خانوم بال پروانه و شاخک درست میکنیم

یه سری وسائل که از قبلنا تو چمدونای بالای کمد دیواری داشتم و آوردم بیرون

تور و تاج عروسیم هم توشون بود

سما دیگه ول کن نبود

اونا رو برداشت و شروع کرد به بازی

آخرشم با تور عروسیم براش بال پروانه درست کردم

من خودم وقتی کوچیک بودم ،وقتی دم عید مامانم چمدونا رو باز میکرد ومرتب میکرد ،

وقتی لباسا و وسائل قدیمی رو میدیم خیلی خوشم میومد ،مخصوصا وقتی مامانم داستان هر کدوم

 از وسائلی رو که نگه داشته برام میگفت

حالا همون اتفاقا برای من و بچه هام تکراار میشه

یکی دیگه از چیزایی که در آوردم یه لباس خیلی قشنگ  بود که مال 10سالگیم بود و خیلی دوسش داشتم

از همون موقع  برای دخترم نگه داشته بودم ،وقتی دادمش به سما خیلی ذوق کرد

نظرات 3 + ارسال نظر
3line 1384/10/05 ساعت 08:04 ق.ظ http://3line3.blogsky.com

ئثق۳۰ مهدنث ساخئش اشئ یشق ۳لاین قرار گرفت تا بعد

3line 1384/10/05 ساعت 08:04 ق.ظ http://3line3.blogsky.com

سلام مرسی لینک شما در ۳لاین قرار گرفت

سلام عزیزم
امیدوارم حالت خوب باشد ما را فراموش کردیا ...
بهم سر بزن خوشحال میشم.

موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد