دیروز تولد سعید بود.

چشم رو هم گذاشتم پسرم ۱۱سالش تموم شد و وارد ۱۲سالگی شد.

دیروز صبح یاد روزی که بیمارستان بودم افتاده بودم

هوای دیروز صبح و امروز دقیقا مثل همون یازده سال پیش شده و دقیقا هم همون روزها..۱۲ آذر شنبه بود که منو از شب قبلش بردن بیمارستان

سخت ترین شب عمرم بود

دیروز صبح که یاد اون روزا افتاده بودم ناخودآگاه اشک تو چشمام پر شده بود

مادر شدن حس خاصیه ،اونم بچه اول

 

نظرات 2 + ارسال نظر
3line 1384/09/13 ساعت 10:25 ق.ظ http://3line3.blogsky.com

مرسی از وب لاگ قشنگت واقعا دستت درد نکنه به وبلاگ ما هم یه سری بزن من برای تبادل لینک یا اوگو آماده ام اگه با تبادل لینک موافق بودی تو قسمت نظرات بگو
در ضمن اگه خواستی یه لطفی هم بکنی تو قسمت نظر سنجی یه نظری هم به وبلاگم بده یا حق
----------.----.
------ _.'__ ---`.
--.--(#)(#)----/##
.' @------------/###
:------------,--#####
--`-..__.-'_.--###/
--------`;_:-- ---`"'
-------.'"""""`.
-----/, ------- ,
----//---------
----`-.______.-'
--- ___`. | .´'___
-(______|______)

احمد 1384/10/04 ساعت 06:53 ب.ظ http://www.uu.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
در صورت تماییل لینک و لگوی من را در وبلاگتون قرار بدید و به منم خبر بدین تا همین کارو کنم
ممنون
احمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد