درست کنیID چه مزه ای میده با پسرت بشینی پای اینترنت و براش

سعید میخواست برای همکلاسی زبانش ایمیل بزنه

گفتم خوب برای خودت یه ایمیل جدا درست کنیم خودت کار کن

سعید که 11 سالش بیشتر نیست ولی زبانش خیلی خوبه(سه ساله زبان میخونه)

 رو براش توضیح دادم با اصطلاحاتش روYahoo Messengerیه کم

خلاصه که اگه دوست داشتید براش پیغام بذارید

  antoniyo_banderas73 هم ساخته      IDچه 

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی 1384/06/04 ساعت 07:23 ب.ظ http://hadi63.persianblog.com

سلام دوست قدیمی ... خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم ... در باره مطلب قبلی که نوشتی ... باید بهت بگم که کتاب در این موارد خیلی زیاده ... خیلی ها هم زیاد میحونن ... ولی عمل نمی کنن ... به نظر من هر کی زندگی و اخلاق خودشو داره ... که اگه نخواد بهتر بشه ... هیچ کتابی و هیچ چمله ای نمیتونه کمکش کنه ... وقتی بلد نباشی کجا از این نوشته ها استفاده کنی ... برا چی باید این کتابها رو بخونی ؟ ... وًُقتی آدم سطحی نگر بشه ... زندگی براش سخت میشه ... بعضی فیلم ها ... کتابها ... حرفا ... کلاهی سر آدم میذارن که تا چند ماه یا سال نمیفهمی چی شده ... خلاصه که اینطوریاست ... وقتی اولین سطر از مطلب قبلیت رو خوندم ... این حرفا تو ذهنم نقش بست ... در مورد یاددادن ایمیل هم ... اینهمه برا بچه های مردم معلم بودی ... حالا برا بچه خودت ... من خودم تجربه کردم ... لذت خاصی داره ... موفق باشید ... زندگی در گذر است و خاطره ها ماندنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد