دو هفته اس که سما و امیر محمد با مامانینا رفتن شهرستان
مامانمینا خودشون تو زادگاهشون یه باغ با یه ویلای کوچولو دارن که معمولا همهمون تو تعطیلات میریم اونجا)
پنج شنبه پیش که سما زنگ زده بود خیلی با بغض حرف میزد
جمعه صبح با اینکه ازمون داشتم بیخیالش شدم و راه افتادیم با سعید و باباش و برادرم چهارتایی رفتیم پیششون و ۴ ساعت تو راه بودیم تا برسیم
چون تو این هفته هم کلی کار داشتم آخر شب دوباره راه افتادیم و برگشتیم ولی سعید رو گذاشتیم پیششون
خیلی هفته کسل کنندهای داشتم .چون اینهفته کارم خیلی زیاد بود مجبور شدم بچه ها رو بذارم و بیام
فردا دارم میرم پیش بچه ها  و چند روز میمونم و با هم برمیگردیم
دلم یه ذره شده برای نق زدنای سما و شیطونیای امیر محمد و حوصله ام سر رفت گفتنای سعید
******

هیچوقت تو دنیای وبلاگ  دوست نداشتم در مورد سیاست و سیاست بازی بنویسم (میدونم که همین وبلاگها چه کارها که تاحالا تونستن بکنن و خوشبختانه یه محرک سلب آسایش برای کسانی شدن که همیشه میخوان مردم تو بی خبری بمونن)ولی اینجارو یه محل کوچولو برای آرامش ذهنی خودم ساختم .

 

ولی چیزی که هست مسئله مهم این روزاست   انتخابات

اصلا دوست ندارم رای بدم

اونقدر تو این سالها از همه کسانی که با کلی وعده و وعید رو کار اومدن دیدیم  که گوشمون حسابی پره

 

8 سال پیش وقتی که خاتمی کاندیدا شده بود و میخواست رو کار بیاد چه قدر حرف زد؟

چه رایی هم آورد

یه آشنایی داریم تو وزارت اطلاعات

که اون و همه دوستاش با خاتمی مخالف بودن و میگفتن اگر بیاد همه چی زیر و رو میشه

ولی بیشتر از همه خود این طرف و خانواده اش  زیرو رو شدن

نمیدونم چی شد که یکهو میلیونر شدن!!!

 

 

بعضی ها میگن رای دادن نداره ! چه رای بدیم چه ندیم هاشمی اومده رو کار

دیگه برای مردم دین و اعتقاد نذاشتن بمونه

 

 

فقط تو ده سال بعد انقلاب همه خوب بودن که اونم همه اش به جنگ گذشت

بعدش کم کم پول و مقام مزه داد و یادشون رفت که ای بابا اسم کشورمون  رو جمهوری اسلامی گذاشتیم

  

نظرات 2 + ارسال نظر
N 1384/03/26 ساعت 06:16 ب.ظ http://neali1.blogspot.com

دوست عزیزم!در عرض هشت سال نمیشه همه چیز خوب بشه!زمان میخواد!قبولا دارم که اتفاقات بدی هم افتاده! ولی بخاطر بچه هات باید به کسی رای بدی که لااقل کمی بهتره!واقعا حاظری بچه هات در کشوری بزرگ بشن که مثلا قالیباف توش رئیس جمهوره؟!خواهش میکنم بیشتر فکر کن که اگه رای ندی و مثلا هاشمی رئنیس جمهور بشه٫چه اتفاقی میفته.....خواهش میکنم!

هادی 1384/03/26 ساعت 10:03 ب.ظ http://hadi63.persianblog.com

سلام ... امیدوارم که حالت خوب باشه ... با اینکه از سیاست خوشت نمیآد ولی در موردش حوب نوشتی ... اونطور که من یادم مونده ... خاتمی اینطوری که اینا وعده وعید میدن نداده بود ...و کلی حرف که من نمیگم ........................................................................................................................................................................................................... ولی من میخوام رای بدم ... برای اینکه میخوام اونیکه دوست دارم در بیآد ... ( با اینکه میدونم اگه در بیآد میلیونر نمیشم (چشمک)) ... خلاصه که اینطوریاست .... خوبه دیگه ... سما و سعید و امیر حسین رو فرستادی پی نخود سیاه که در آرامش باشی ... ولی فکر کردی ... اول اینکه مادری ... دوم اینکه دبیری ... سوم اینکه بهشون عادت کردی ... نمیتونی تنها بمونی ... موفق باشی ... مواظب خودت باش ... زندگی در گذر است و خاطره ها ماندنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد