اینقدر کارام زیاده و سرم شلوغ که فرصت وبلاگنویسی و حتی وبلاگخونی هم ندارم

دلم تنگ شده برای اینجا

امسال سما هم آمادگی میره و کارای من به همین خاطر بیشتر شده

طفلک سعید ،خیلی بچه ی مستقلیه

همیشه کاراش رو خودش انجام میده

تاحالا نه چیزی گم کرده نه چیزی تو مدرسه جا گذاشته

به جاش سما

تا دلتون بخواد بی نظم و غرغرو

وقتی از سر کار که میام خونه ، دیدن خونه و رسیدگی به کارای بچه ها و امتحان این یکی و نقاشی اون یکی و .... خلاصه بازاریه برای خودش

 

سماو سعید :مامان کتابامو جلد کن

سعید: مامان پوشه کارم کمک کن آماده کنم

سما: مامان خانمون گفته این کتاب قصه رو باید بخونی تا من داستانشو یاد بگیرم ،فردا ازمون میپرسه

سعید:مامان تحقیق علوم دارم

سما:مامان پلی کپی منو کمک کن رنگ کنم

سعید:مامان باید ازم امتحان جغرافی بگیری

سما : مامان کتمو تو مدرسه جا گذاشتم

 

این مانتو شلوار مدرسه سما هم خودش داستانیه

آخه بچه کلاس آمادگی و چه به مانتو شلوار و مقنعه

 

تازه همه اینا یکطرف ،ناراحتی های امیرمحمد هم یکطرف که دائم وسط اون همه کار میگه مامان منو بغل کن

مامان من خیلی دوستت دارما،مامان من پسر خوبیما،مامان صبح نرو ،پیش من بمون..............

  

 

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام ... بهت میگم خسته نباشي با اين همه کار ... اميدوارم که تو کارهات موفق باشی ... در ضمن يه چيز رو هم يادآوری می کنم سعی کن اعتدال بين کارهات رو از ياد نبری که ممکنه آسيب ببينی ... ولی يه چيز جالب تو نوشته ها اين بود که وقتی ميآيی خونه چند نفر هستن که منتظرن تا تو خونه برسی که خواسته هاشون رو بر آورده کنی ... موفق باشی ... زندگی در گذر است و خاطره ها ماندني

سلام دوست عزیز
تو که همیشه زیبا می نویسی .

نرگس مست 1383/08/12 ساعت 10:38 ق.ظ

سلام خانم خانوما...تاخیرم رو بپذیر...بچه های گلت رو ببوس و همیشه شاد باشی...در پناه حق

بیژن باران 1383/08/17 ساعت 03:51 ق.ظ http://beji.persianblog.com

خیلی صمیمی می نویسی. زنده باشن فرزندان.

MOO 1383/08/19 ساعت 08:32 ق.ظ http://MOO.persianblog.com

سلام ... خوب این که سرت خیلی شلوغه کاملا معلومه چون اصلا بهت نمی خوره که بی معرفت باشی (( اره ارواح عمم یکی من راست می گم یکی خاتمی )) خلاصه این که ما همش به یادتون هستیم .... راستی میبینم که سما خانم آدم شده و واسه خوذش روپوش میپوشه و مقنعه سر میکنه! جالب بود برام ولی خوب یادت باشه بین ۲ تا پسر این یه دونه بزرگ نعمتیه ها مخصوصا که (...) خلاصخ امیدوارم خدا هر ۳تاشون رو حفظ کنه و تو رو براشون همیشه سالم نگه داره ... خوب دیگه اگه کسی من رو نگیره تا صبح می خوام حرف بزنم ... شاد باشی و سبز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد