این کامپیوتر هم برای خودش عضوی از خانواده شده

خیلی خوبه که بچه هام از حالا با اینکه کوچکند اینقدر خوب با این وسیله آشنا هستن

 

اون موقع که ما خودمون کوچک بودیم تلوزیون یه چیز جدا نشدنی از خودم بود ،ولی حالا برای بچه های الان همه چیز فرق کرده

پسر کوچیکم که از حالا از من موبایل میخواد با یه به قول خودش پیاد سفید (پراید سفید)

 

وقتی سما بشینه پای کامپیوتر دیگه نوبت به کسی نمیرسه،مخصوصا اگر مشغول بازی باشه .

 اگر هم خودم برام کاری پیش بیاد که بخوام انجام بدم ،یا با باید با حوصله و قربون صدقه از جلوی کامپیوتر بلندش کنم یا اگرم حوصله نداشته باشم  آخرش با هم دعوامون میشه

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس 1383/06/05 ساعت 01:21 ب.ظ http://narcissus79.blogsky.com

ممنون که اومدی پیشم.
آخی چه بجه های نازی. به مامانشون باید رفته باشن. در مورد غرور روشون که کار کردی؟؟؟

پیر هرات 1383/06/06 ساعت 04:49 ب.ظ

۱. چنگ خمیده قامت می خواندت به عشرت

۲. شما دومین وبلاگی هستید که تمام مطالب آرشیوتون رو خوندم! البته فکر نکنید از بیکاری بوده. برای شناخت شخصیت خودتون بوده.

۳. بعضی وقت ها لازم میشه که آدم اون علمی رو که در اختیارش هست رو به اشتراک نذاره. به این میگن سیاست!

۴. به نظر من وابستگی به هر چیزی بده. حتی به وبلاگ نویسی یا کامپیوتر. آدم باید اون قدر ظرفیت داشته باشه که اگه یک ماه هم نیاد سر کامپیوتر احساس کمبود نکنه!

۵. من گفتم از بچه هاتون بنویسید شما میاین از کامپیوتر خودتون می نویسید!!؟ خوب البته چار دیواری اختیاری! یا علی مددی!

هادی 1383/06/09 ساعت 10:42 ق.ظ http://hadi63.persianblog.com

سلام ... احوال شما ؟ .... من یه هفته ای بود رفته بودم دوره .... اونجا از تلویزیون و کامپیوتر و از این چیزایی که تو خونه ها زیادن خبری نبود ... اوایل داشتم دیوونه میشدم ولی بالاخره عادت کردم ... دیروز هم که رسیدم خونه اصلا یادم نبود تو خونه این چیزا رو داریم ولی یادم بود که رسیدم خونه مادر و برادر و خواهرمو میبنم چون عضوی از خانوادم هستن ... (شوخی --- راستی خیلی مواظب باش چون حالا بچه هات کوچکن و تو زورت به اونا میرسه که هر وقت با کامپیوتر کار داشتی با زور و دعوا اونا رو از پشت کامیوتر بلند کنی و خودت بشینی ولی چند سال دیگه نمیتونیا ... پس یه پیشنهاد خوب برات دارم ... پس انداز کن تا به موقش یه کامپیوتر دیگه بخری ) .... موفق باشی ... زندگی در گذر است و خاطره ها ماندنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد