این دخترم میکشه آدمو تا همه کلاساشو مرتب بره
مهد میخواد بره با هزار تا ناز بعضی وقتها هم مجبورم دعواش کنم
کلاس شنا میره از اون بدتر هی ناز و ادا و آه و ناله که من نمیرم تازه هر وقت میره بعدش میگه مامان چهقدر   
̗کیف داشتااااااااا

اون وقت پسرم از خداشه که بره شنا ولی باید تا آخر امتحاناش صبر کنه

بعضی وقتها از سر و کله زدن با بچه هام حسابی کلافه میشم اون وقت دلم میخواد یه جای ساکت پیدا کنم و حداقل یکساعت رو در سکوت محض طی کنم
*****

این چند وقته اینقدر فکرم مشغوله و اعصابم خرد که خیلی بد جور رانندگی میکنم
با سرعت آخر که ماشین بیچاره حسابی داغ میکنه
چیزی نموده بود امروز که از محل کارم در اومدم که برم دنبال دخترم از مهد بیارمش با یه ماشین دیگه تصادف کنم

ولی یه چیز بگم !!!!!!چرا هنوز تو ایران آقایون وقتی میبینن یه خانمی بهتر از اونا  رانندگی میکنه
چشم ندارن ببیننش؟


********

میگم خنده دار نیست یکی برات دوست یه خورده بدی بوده باشه و بعدش تو دلت براش تنگ بشه ؟!!!!اونم زیاد



نظرات 2 + ارسال نظر

سلام ... من اوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول شدم

بهار 1383/02/25 ساعت 03:37 ب.ظ http://baharkhanom.blogsky.com

سلام .دلتنگی برای بعضی دوستای (یه کم بد) برای من هم پیش میاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد