خیلی خوبه بعضی وقتها آدم به خودش تعطیلی بده و سر کار نره وقتی یه روز این مدلی سر کار نمیری کلی تو خونه وقت زیاد میاد

بعد از مدتها یه کمی شدم خانم خونه دار
کلی از کارهای عقب مونده ام رو انجام دادم
بعضی وقتها که یکدفعه حس خونه داریم گل مینکه همه از تعجب شاخ در میارن

خوب دیگه چه میشه کرد

**********************
بعضی وقتها آدم دوست داره که یه چیز یا یه کسی رو فراموش کنه
خنده داره که بعد از گذشت زمان و اهمیت ندادن به موضوع خود به خود فراموش میکنم
ولی همین که کامل از  ذهنم پاک میشه شب خوابش رو میبینم
تاحالا بارها این اتفاق برام افتاده
خدا هم با من شوخی داره والا
نظرات 3 + ارسال نظر
احسان 1383/02/15 ساعت 01:49 ب.ظ http://aazaad.blogspot.com

حالا راستشو بگو !! خواب چی دیدی ؟!

سلام ... واقعا حال ميده آدم يه روزز کار رو تعطيل کنه و نره سر کارش ... در ضمن خدا باتو شوخی نداره که ... خودت با خودت شوخی داری... چرا شبا با فکر اونيکه فراموشش کردی ميخوابی ؟ .... موفق باشی ... زندگی در گذر است و خاطره ها ماندنی

شبگرد تنها 1383/02/16 ساعت 11:41 ب.ظ http://leyan.persianblog.com

سلام ؛ از وبلاگ زیتون با شما آشنا شدم وبلاگ و نوشته های شما را مرور کردم ؛ برایتان آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم روز های خوبی پیش رو داشته باشید و به امید د یدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد