اینجا رو تو عید ساخته بودم فکر نمیکردم ازش استفاده کنم
چند روز پیش که اومدم متن جدید رو تو خونه قبلی پابلیش کنم همه وبلاگ به هم ریخت
هر کاری کردم درست نشد که نشد

گفتم فعلا بیام اینجا تا خونه قبلیم ببینم رو به راه میشه یا نه
از صبح تا حالا دو ساعت تموم رو قالبش کار کردم (بیشتر به  کمک برادرم )
الان متن رو نشون میده ولی نظرخواهی نمیاد و فونتش هم به هم ریخته اس
قالب اون یکی رو خیلی دوست دارم نمیدونم چه جوری میشه اینجا گذاشت
 اونقدر باهاش سر و کله میزنم تا درست بشه
مگه با خودشه که درست نشه


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام عزیزم /..
هر جا بری اونجا با نوشته های تو خوشگل میشه :)

[ بدون نام ] 1382/04/10 ساعت 03:27 ب.ظ

سلام :)
به به ...مبارکه :))
اینجا هم خیلی قشنگه . خیلی کار خوبی کردی .این پرشین انگار خیلی ادا در میاره :)

در مورد مطلب پایینیت ..خیلی دوستی انطوری بی ریا و خوبه منم چند تا ازین دوستا دارم ..خیلی عجیبه آدم می تونه اینقدر اعتماد دوطرفه داشته باشه :)
امیدوارم این دوستیها تا آخر عمر ادامه داشته باشه ..
اگر هم نشد ..اشکالی نداره تو همین مدت کلی آدم چیز یاد می گیره و از نظر روحی تغذیه می شه :)

سلام:)
به آدرسی که تو لینک هست یه سری بزن:)
همون قالب لاله برای بلاگ اسکای کد گزاری شده
موفق باشی
---بالماسکه----

Ng 1382/04/10 ساعت 06:01 ب.ظ http://geliebte.blogspot.com

مبارکه! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد